петок, 19 јануари 2007

Friday morning...

Стандарден петочен избор за денес, ништо посебно, но, за да останеме во форма ќе мора да изиграме по некој тикет и со тоа да го направиме последниот тренинг пред викенд. ;) Предлозите што ги гледате подлоу се прелиминарни, утре околу пладне ќе го комплетирам списокот со фудбалски и хокеј предлози, а со ваша помош верувам дека ќе изберам и некој интересен тениски меч. Карл Цајс е инаку предлог на rossonero од пред 4-5 дена, предлог со кој јас апсолутно се сложувам. Хокеј предлозите што ги гледате ќе ги игра цела Hrvatska, па ќе ги играм и јас. Нема блог кај што не ги сретнав, јас предлагам да не се играат сите, туку дел од нив да се искомбинираат со некој фудбалски предлог.

Football:
De Graafschap - Cambuur 1 1.30 (3:1)
Veendam - Helmond 1 1.65 (3:0)
Den Haag - AZ Alkmaar 2 1.45 (1:3)
Carl Zeiss Jena - Offenbach 1 ; 3+ 2.20 ; 1.85 х (2:3) (2:3)

Сингл:
Carl Zeiss Jena - Offenbach 1 2.20 х (2:3)

Hockey:
Salzburg - Klagenfurt 1 1.35 (5:2)
Pardubice - Kladno 1 1.45 х (1:3)
Villach - Innsbruck 1 1,45 х (3:4)
Trencin - L. Mikulas 1 1,35 х (2:2)

Коефициентите се од хрватската обложувалница Favorit, нашиве неколку обложувалници што имаат веб страни сеуште не објавиле нови билтени.
Ви посакувам многу среќа на сите! Очекувам тенис предлози во коментари...

update1: Хокеите ужас, а фудбалот помина добро, се надевам дека денешниве фудбалски резултати навестуваат добар обложувачки викенд.

27 коментари:

Анонимен рече...

Браво обложувачки совет,добро звучи нели, предлозите ќе ги искористам а ќе дадам и некои мои после 12. Ај поздрав за сега и види не сум повеќе анонимус.

Анонимен рече...

Денес може да се пробаат
Геноа 1
Ессен 2
Транмере 1
Генк 2

Анонимен рече...

Vcera nabrzina nesto uplativ i normalno pola mi bea utki. Verojatno imase pravo, trebase da pauzirame. Koga vo nesto ne sum siguren nesakam da predlagam parovi. Go razgledav hokejot. Site 4 predloga se ziceri. Na Villach bi dodal i 6+, zavisi od koeficientot. Vo predvid doagaat i:
Skalica - Zilina 1
Martin - Kosice X2
Budejovice - Liberec 1X
Slavia P. - Zlin 1, 6+
Hamburg - Iserlohn 1
Esbjerg - Herlev 1
Mozno iznenaduvanje :
Herning - Rodovre 1, X
Ako na nekoj mu se brza neka gi uplati tvoite parovi, ama moj sovet e da se priceka !

алекса ангелов рече...

Ja Genoa би ја играл 0-2 гола. Ми се чини дека има поише шанси од 1...а се мислам и за Tranmere 1...

Анонимен рече...

go gledate li safin kako se glupira

Анонимен рече...

BetAdvice eve uste edna 'sveza' informacija sto ja iskopav pred malku,najdobriot igrac na offenbah Regis Dorn sabajle potpisa za Hansa taka da mislam:CZ Jena-Offenbah-11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111

:)))))

Анонимен рече...

Еве некои зицери од српската политика односно избори
СРС 1 коеф. 1.80
Г17 2 коеф. 1.80
ЛДП 2 коеф. 1.80

Дуели на партии
СРС - СДС 1 1.80
СПО - ППС 2 1.80

Ема една кладилница која дава ова да се игра ама да не ја споменувам многу да не ги блокираат.

Анонимен рече...

eve i od mene nekoj predlog

Tranmere - Bradford 1
Shrewsbury - Rochdale 1
Haarlem - RBC Roosendaal 2
Venlo VVV - Fortuna Sittard 1
De Graafschap - Cambuur 1
Den Haag - AZ Alkmaar 2
Salzburg - Klagenfurt 1
Zug - Fribourg 1
Biel - Ajoie 1
Trencin - L. Mikulas 1
Essen - Kaiserslautern 2
Zulte - Genk 2
Padova - Venezia 2

Анонимен рече...

Nemam sto da dodadam na moite predlozi za hokej. Nema pogolemi paganja na koeficientite. Edino me plasi toa sto site gi igraat istite tipovi, pa duri Salzburg go igraat i onie sto nikogas ne tipuvaat na hokej. Ne napraviv nekoj usloven sistem, tuku samo gi raspisav istite na 3 livcinja. Vecer ke gledam da dadam nekoj predlog za NHL i NBA. Ova mislev da go iskombiniram so tenisot na Labud, normalno ako dade nekoj predlog.

Анонимен рече...

ke idel tamu od juni

Анонимен рече...

Zaboraviv da spomnam deka denes niz evropa ima golemo nevreme i verojatno mnogu utakmici ke bidat odlozeni, a onie sto ke se igraat ke se igraat vo mnogu losi uslovi, zatoa mozebi e najdobro denes fudbalot da se izostavi.

алекса ангелов рече...

Низ Европа големо невреме, а во Скопје денес беше 20 степени.... како да не е јануари...

Анонимен рече...

CZ Jena gubi,ke trgne li nesto konecno kako sto treba,da go E**m u lesinarite...ke banknotiram ako ne tepat

алекса ангелов рече...

C Z Jena.... :(

Анонимен рече...

neka idat u PM

алекса ангелов рече...

уште еден... 0:2

Анонимен рече...

0-2 na zdravje...

ja idam i nekoja kafana,ne mozam vise da se nerviram :))

p.s-aj barem so 3+ ja pokrime:((

Анонимен рече...

Spremiv nesto pomalku e rizicno ama nikogas ne se znae. Posto Labud ne dade tenis izbrav nesto od drugi :
Chakvetadze - Kostanic 1
Blake - Ginepri 1
Murray - Chela 1
Sharapova - Garbin 1
Columbus - Detroit 2
Calgary - Anaheim 5+

uslov 1/2
New York - New Jersey 194+
Minesota - Detroit 187+

uslov 3/5
Seattle - Milwaukee 2
San Antonio - New Orleans 2
Philadelphia - Miami 2
Minnesota - Detroit 2
Portland - Phoenix 2

Vo kopacka primaat i dubl. NHL verojatno ke gi uplatam i taka.

Unknown рече...

ete go i mojot tiket:
Tranmere - 1-1
Veendam - 1-1 i
Roosendal - 2-2 im staviv 100 denari kolku da mi pomini redot pa sega ke vidime :)

алекса ангелов рече...

А хикеите? :) Ги прати ли некој? :))) КОМА!!!!!

Анонимен рече...

I hokejot ja eba rabotata!!!!!!

Анонимен рече...

jas imam edno prasanje. na mojot tiket ja imav trencin - mikulas 1 i utakmicata ja pisuva na xscores 2-2 FT i 3-2 FINAL SCORE , ova final score e posle nesto OT (overtime bi bilo ?) , ja ja imav 1 i sea ne znam dali mi e faten tipot ili sum padnat aj ve molam ako nekoj znae da mi kazi.

Анонимен рече...

Nisto majstore padnato ti e livceto toa 1 bez prodolzeniata!!!!.

Анонимен рече...

I mene mi go spopika hokejot. Imav loso pretcustvo, ama jebiga, posle vojnata lesno e da se pravis general. Uste i tiketot so NBA go ispogresiv, Minesota sum ja turil 2 pati, a Filadelphia vo kopacka ja nemase vo dodatokot ? Na kraj se iznervirav i gi isvrliv i Minesota i Portlend i uslovot i u p.m. Odozgora ne sum gi napisal i hendikepite na parovite. Denes mi e stvarno sve u k...c Utre poveke sreka za site.

Анонимен рече...

Pa kakva e ova siruacija :!!!:

Анонимен рече...

nikakva e,ebago para ne mozes da fanes

Анонимен рече...

ja stvarno se izvinuvam sto ne dadov predlozi denes ali stvarno nemav vreme. cel den imav rabota i zatoa ne uspeav da stignam. utre sigurno ke ima.
pozdrav

Google